سرویس کردستان - مدیرعامل منطقه آزاد بانه و مریوان با تشریح اقدامات انجامشده از زمان آغاز فعالیت این سازمان، گفت: با وجود آغاز کار در شرایط دشوار، کمبود امکانات و همزمانی با جنگ، ساختار اداری، زیرساختهای نرمافزاری و عمرانی منطقه آزاد شکل گرفته و اکنون این منطقه با تکیه بر ظرفیتهای کشاورزی، صنعتی و ترانزیتی، آماده ورود به مرحله توسعه و جذب سرمایهگذاری است.
سرویس کردستان – در نشست وزیران عضو شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، ترکیب جدید هیأت مدیره سازمان منطقه آزاد بانه – مریوان (بام) تصویب شد و ۳ عضو جدید برای دوره ای ۳ ساله به این هیأت منصوب شدند.